Saturday 15 October 2011

"Susah nak senangkan hati semua orang.. Hati aku ada orang kisah ke??"

"Susah nak senangkan hati semua orang.. Hati aku ada orang kisah ke??

Aku ada terbaca post ni kat blog "http://mawedbong.blogspot.com/" kisah mawe

hehe.ye Encik mawe, kita pernah mengalami perkara yang sama. 
Aku sangat TAK PUAS hati dengan orang yang SUKA uat keja lepas tangan.
BUKAN aku anti uat keja dalam "teamwork".SUKA...tapi tiba-tiba jadi TAK SUKA, TAK SETUJU, TAK MAU.
sebabnya?huh...pk la sendiri kan.Rasa cam sangat2 tak best...bila keja yang sepatutnya dilakukan secara berkumpulan...ttbe cuma sorang dua ja yang buat kan...tapi markah sama????

Kadang-kadang rasa cam malas nak tegur kalau ada membe yang macam ni...sebab kita kalau boleh sedaya-daya upayanya, nak MENJAGA hati kawan...n kalau dah nama pun kerja "teamwork", rasanya tak payah tunggu nak bising2 kalo nak uat keja...semua ahli kenela ambik tahu n beringat sendiri pasal keja tu kan...kalo semua ahli dah ada kesedaran...
ALhamdulillah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...