Wednesday, 19 October 2011

Pembedahan boleh bagi kesan buruk ke?

Cik Oh! | 08:04 |

rasa sangat penat dan letih hari ni...
apakah?
adakah...
ermmm,mungkinkah?
rasa-rasa penat ni berpunca or kesan daripada pembedahan?
Minggu lepas aku menjalani satu pembedahan kat bahagian badan...
Dah rasa lega sikit...walaupun kesan lebam masih lom ilang...
mengerikan.haha.tapi BUKAN teruk sangat...mungkin aku yang PENAKUT sangat kan.
30 November 2011 ni appointment ngn doct lagi...

Tapi...apa yang aku rasa lepas lakukan pembedahan, badan aku rasa macam cepat letih...buat kerja ringan2 pun dah rasa tercungap berkeluh-keluh...ada kena mengena kah dgn pembedahan tu???
hurrrr...tgk,keluh lagi.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...