Wednesday, 14 December 2011

Perjanjian Versailles vS awan nan0.

Cik Oh! | 07:40 |

Perjanjian Versailles?
haha
esaimen aku tu.
Tak siap lagi.
Meja punyelah sepah-sepah.
awan nano?
tu lagu Hafi2 (maaf ye.terpaksa guna "2" untuk gantikan huruf yang tak sepatutnya. 1 huruf kat keyboard rosak sebab terpijak.)
haha. MALAS nak beli keyboard y beso cam PC tu. Memba2ir...dah sem akhir kan. 
ok...aku memang cuai.
cakap pasal lagu awan nano, sedap pulak dengar...
Tapi bukan nak cite pasal lagu awan nano pun...
nak cakap pasal...
ngantuk.
ok.............................................ok.........................................ok!

keadaan meja yang sangatlah serabut...nak iron baju kat mana neh???

Tuesday, 13 December 2011

Dunia Milik Orang Yang Rajin.

Cik Oh! | 09:37 |

Dunia milik orang yang rajin.

habeh tu aku tergolong dalam kalangan yang mana?
Rajin?
malas?
suka ngelat?
jarang-jarang rajin?
kadang-kadang malas, kadang-kadang rajin?
ikut mood?
malas lebih...rajin sikit?
 okeh, meh buat soalan nih...
 1- Pagi bangun awal atau lambat?
jawapan: hmmm, awal bangun sembahyang subuh...tapi...pastu tido balek.gheee.

2- Lepas bangun terus mandi atau buat hal lain dulu?
jawapan: hmmm, hehe, bangun gosok gg pastu bukak laptop maen FaceBook dulu...pastu baru mandi.

3-okey...Baju dah pakai selalunya basuh masa mandi atau lungguk2 dulu? "alah...esok pun boleh basuh kan..."
jawapan: Terus basuh masa mandi. Tapi kadang-kadang kalau tersangatlah tak sempat, adalah jugak lungguk...

4- Adakah anda rasa basuh baju tu buang masa?
jawapan: tak.KEBERSIHAN.

Ahh..belah lahh...soalan ntah apa-apa kan?haha
Aku pun taktau awat aku tulis entry pasal RAJIN pagi ni.
Laju ja tangan menaip.Rajinla ni...
Penat buat esaimen HSL330 mula la nak mengarut-ngarut kat belog nih.ok,Pemalas.ngeee.hehe.
Esaimen 10 muka surat pun rasa cam seksa gila nak buat.haha
dah2...sambung balik buat esaimen!
nak sambung ke nak tido?
jap...
khuzaimah ima membelek-belek jam miliknya!
hmmm...sambung tido la.hehehehe.
okey...
SUKA NGELAT.
haha.

Monday, 5 December 2011

Cikgu kalut.

Cik Oh! | 08:32 |

Peh, awat taktau, aku rasa cam kalut ja minggu ni.
Cikgu Kalut.haha.
Hari ni p merayau-rayau tengok sekolah tempat dimana aku bakal LM sem depan. 
Seram. 
Takut. 
Kalut.
Sekolah dah OK. Tempat dah STRATEGIK. Mood nak jadi Cikgu Praktikal ja belum datang2. Payahh.
Tak bleh jadi ni.
SEMANGAT! SEMANGAT! SEMANGAT!
Tadi ja uat UJIAN PERSONALITI WARNA kat SEKTOR KESEJAHTERAAN PELAJAR.
Kaunselor Pelatih tu cakap yang aku jenis yang penyabar,mesra,mudah simpati, penyayang...semua yang baek2lah.(gelak sambil tutup mulut)- sebab aku tau aku sorang yang mudah perassssan(PALING KOMPEM!)
muahahaha.
Malas nak caye!
sebab memang tak caye n takmau percaye! masalah...
Harap-harapan lah Semoga Allah PERMUDAHKAN segala urusan aku sehari-harian....Amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...