Saturday 15 October 2011

Chalet Terapung di Segantang Garam, Merbok, Kedah Darul Aman.

Bile tgk je pic ni mesti rasa macam nak g lagi tempat ni...Seminggu sebelum cuti sem tamat, aku ade ikut la cikgu maria n cikgu saiful azli ke rumah or chalet terapung kat segantang garam, merbok kedah...Ala...tak lame pun. lebih kurang 45 minit gak dari sekolah menengah kebangsaan tengku temenggung.
Kami bertolak g lepas jumaat...dalam pukul 3.00 ptg lebih2 la...janji melayu kan. Sampai je kat sana, terus check in lahhh...haha. Ermmm, bole tahan, bilik tidur bersih...ade surau...bilik air "ekonomi" yang jugak bersih...he. Tempat memasak pun ade gak.haha. Sesuai kalau nak bawak keluarga rehat2 kat sini...Sampai je kat sana, First Thing yang kami uat,hehehehe...sewa joran la. 1 batang RM15.00...aku pun tak ketinggalan, walaupun memancing bukanlah hobi aku...tapi nak try gak...he
Bermalamlah kami kat situ...Kalau tak salah RM40.00 untuk 1 malam. Best...tapi agak menakutkan bila angin tetiba kuat.macam ribut campur ujan...aku time tu demam2 lege...terus jadi demam campur selsema.hahaha.TAK KESAH...janji dapat mancing.huhu.Nak tau apa yang aku dapat???hihihi. tengok ni??
Rase cam nak bakar je uat bbq.hahahahaha.takleh2...cian patrick. So aku lepaskan balik ke laut. Kalo tak silap,4 ekor tapak sulaiman aku dapat. Ermmm, tapak sulaiman ekor ke???? haaa, ni pukul4 pagi aku mancing...tapi hampa.dapat sekor je ikan.hahaha


 jom mengai.hehe

patrick terdampar.haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...