Saturday 15 October 2011

Merayau kat Pangkor lagi.

Baru-baru ni, aku ngan kuage aku g pangkor...chik yang ajak.huhhh.jalan sajaaa.haha
tak kira la bila pun kalau mandi laut aku mesti rasa cam tak secure jer...awat ye?sebab aku tak reti berenang lerr...haha.kalau mandi pantai pun, mandi tepi2 je...tang pasir agak2 boleh sentuh kaki.haha.
ehem2.
tapi kali ni nekad la nak blajar berenang tol2...aku suro la abang ipar aku kan navy tolong ajarkan.huh...puaih kuak kaki.macam rama2 pun ada.haha.banyak kali try, tapi cam dok berenang setempat ja.aku pun pelik...haiyoo.
tapi sebab gigih kot.haha.ayat...akhirnya dapat jugak aku berenang,tapi dengan bantuan life jacket jer.hahahahaha
tapi da tak takot menyelam.yess.bangga sat.
kota Belanda




 kak maria tengah layan haziq.he


 Abangchik & shu
 tolonggg...pokok nak tumbang!hehe

Akhirnya aku pandai jugak naik mende alah ni.haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...