Tuesday, 4 October 2011

Snake Temple & Muzium Perang, Pulau Pinang.

Cik Oh! | 22:42 |

ce...macam tak percaya!
imma light dah jadi mahasiswi tahun 4...hahahahah.
macam mimpi.
rasa macam sat sangat ja kat usm ni.
tengok,dah melalot.
takmao cerita panjanglah...

best jalan-jalan ngan : ayuya,ayoi comey n kp.
(walaupun kp agak kasihan sebab...he.kasutnya ^_^)

snake temple.ntahlah...imma light rasa takda apa kat sini. Ular pun tak banyak sangatlah. Tapi mungkin menarik kot untuk pelancong asing kalo nak ushar-ushar senibina temple ni yang unik.

pintu masuk snake temple.


kp,ayuya,wana&imma light.

kat bawah ni pula gambar-gambar kat muzium perang.




ni kat pintu masuk.



kubu lama.


tempat hukum bunuh.




tengkorak manusia.
Sebelum g muzium perang ni, banyak pakcik-pakcik berpesan
(pakcik bas rapid peneng n pakcik aziz teksi)...
pada siapa-siapa yang lemah semangat,takyah la g muzium perang ni.huhu. sebab ada tempat-tempat tertentu dalam muzium ni agak menyeramkan la.
takut nanti balik meracau-racau.ha.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...