Saturday, 15 October 2011

Lepak Tengok Bunga Api di Marina Bay Lumut, Perak.

Cik Oh! | 00:48 |

Jumaat yang lepas2, chik ajak aku g ambik mak ngan adik aku kat lumut. maklumla cuti sekolah dah abeh...aku plak baru mula sem ni.tapi alang2 jumaat takde kls, ikut jer...he.KEBETULAN! malam tu da nak masuk 1-1-2011...tahun baru la kan..kami pun sekeluarga g lepak kat bridge marina bay...konon2 tunggu orang tembak bunga api besar2 la.penuh gak jalan2 kat situ.agak sesak...sampai nak masuk pun kene caj.eeeee...padahal nak masuk ronda2 jew.
 aku & haziq
 shu, mak, chik, kak wati & abg hadi

 akibat bohsan.he


time bosan2 tunggu bunga api di tembak...mule la gatal2 tangan.haha. haziq yang kechik ni dah gatal2 kaki...asyik lari sana sini.abeh daun2 pokok kat tepi jambatan tu die cabut.haha.
tengok la keadaan kami lepak...syok plak sekali2 dapat lepak ngan famli camni kan.he
takpela.tu kesah lepak.tunggu punye tunggu...bunga api telah dilepaskan...tapi tak banyak...sikit je.pelik je rasa...pehal sikit sangat.tak puas pun tgk...ha.kami pun...tunggu sampai 12 lebih...tapi takde da bunge api ditembak.pastu tengok orang semua dah balek...dah gerak2 keluar dari marina bay dah...ingat da takde...kami pun gerak balek la...yang lawaknya....jeng3.haha
masuk je pengkalan TLDM, dah nak sampai pintu umah...tetibe dengar bunyik bunge api meletup2.pakat2 lari masuk umah nak tengok ikut beranda.hahahaha.sekali lagi diulangi...lari ok...haha.ape daa...orang dah balek umah baru nak tembak.lambat.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...