Saturday, 15 October 2011

PameRaN SeNi UsM

Cik Oh! | 02:00 |

Malam tu ,aku,ayuya,kak bell n wana g pejumpaan kLkM, dah alang2 ada pameran kan...masuk jela tgk2..agak menarik gak.pelajar2 taun akhir pamerkan depa punya hasil kerja. Dulu aku minat bidang ni..mmg bidang aku pun..haha.tp leh tersasar lak.cekgi pun ok aper..insyaAllah bole buat pahale, untuk org y tak dpt lari dr membuat dosa cam aku ni.kan2?ngeeee???
ni gambo2 y mmg sempat sgt aku n the geng snap time tu...haha

Camne mirul leh ade ni??haa..y tu y kite kene kaji tu.haha


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...