Tuesday 4 October 2011

Pesta Konvo usm kali ke-44.

Tahniah buat kengkawan yang konvo!
terutamanya buat : 
cik munie
cik jannah
cik beyba
cik ma
cik aza
cik nana
cik rehan
cik ain

Sempena konvo mereka2 ini, aku, ayuya n shitah telah mencuri peluang untuk menyibuk sama.hehe
orang tua-tua kata, AMBIK BERKAT.haha.whatever!



aku & jannah
(sesi jumaat)



aku & munie
(sesi sabtu)


ehhh,yat pun ada?hehe



tengok,topi pun nak rebut. Aku perasan jugak yang benang ramu2 kat topi konvo tu dah tercabut sehelai dua.haha.

jannah,aku,ayuya,shitah,imah & munie.



berdiri : jannah,kak bell,ayuya,aku,shitah
duduk : beyba,ma & aza.


aku,shitah,munie,ayuya,ayoi comey & kp



bergambar dengan roommate yat.

apa-apa pun.TAHNIAH buat semua yang berjaya grad. Moge taun depan giliran immaLight pula bergraduasi.he.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...