Friday, 14 October 2011

Cabut gigi geraham sakit ke??

Cik Oh! | 10:17 |

cabut gigi geraham sakit ka?
ermmm...kalau kita cabut gigi geraham, nti semua gigi yang laen akan tercabut sama??
(woaa...dasyat imaginasi aku)hehehe.
pernah masa aku p klinik gigi, ade sorg mamat tu yang tengah tunggu giliran untuk cabut gigi, dia tanya aku..."sakit dak cabut gigi??".muke dia series weh...mcm takot2.ciap bawak peneman lagi.hehehe.padahal dah beso dah.hikhik 
Aku tanya, awat nak cabut gigi??pastu dia jawab "gigi rosak sbb dulu isap rokok kuat sgt..."haaaaa, aku pun ape lg, dgn muke siyes aku jawab la "sakit weh...doct guna jarum besaq nak inject gusi kite masa nak cucuk ubat kebas haaa...sampai darah2.dasyat..."tetibe mamat tu pandang lama je kat kwn sblh dia.kwn dia senyum2 je.kwn dia dah tau aku mengusik je.hehehe

pastu kwn dia kata "ko tu jgn penakot sgt!nak cabut gigi pun takot.orang usik pun pcaya".hehehe.pastu aku senyum2 jelah.aku pun tak penah cabut gigi.tu pun jahat nak usik orang.Tapi lepas aku lalui sendiri, baru tau, btape seksenye cabut gigi geraham.aku ulang lagi sekali, gigi geraham ok...time cabut tak sakit.releks je.tapi lepas cabut.seminggu gak ambik masa nak sembuh.dalam masa seminggu tu,mentang2 aku susah nak mam, mcm2 kak aku offer nak blanje makan la...tu la...ni la...syok sangat pekena aku.haha.benci.werkkk.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...