Saturday, 15 October 2011

Muzium Padi, Kedah Darul Aman.

Cik Oh! | 09:53 |

Depan muzium padi...

25/9/2010(sabtu)...
aku, wana, ayu n kak bell...kami balik kedah untuk ke sekolah SMK tunku Temenggung,nak cari maklumat cikit berdasarkan esaimen group yang kami kene uat. kira kami cam wakil la g skolah. mulanya, ramai...dalam 10 org. tapi sbb transport takde kan, so...kami jela p.alang-alang dah balik tu, kami sempat g muzium padi.saje bawak wana ni...kan org nogori.hahahaha.umangaiiii....hihi
ni masa keadaan bole d kawal lg ni...haha






yang ni da mula gle2 da ni..adoi.

yang ni keadaan dah mula tak terkawal...hahaha lawak tgk wana masuk kepala dalam lubang lukisan tu.hik2.

ni ayu lak try masuk muke...wakaka

apa-apa pun...best jalan ngan ampa semua.he

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...