Monday, 5 December 2011

Cikgu kalut.

Cik Oh! | 08:32 |

Peh, awat taktau, aku rasa cam kalut ja minggu ni.
Cikgu Kalut.haha.
Hari ni p merayau-rayau tengok sekolah tempat dimana aku bakal LM sem depan. 
Seram. 
Takut. 
Kalut.
Sekolah dah OK. Tempat dah STRATEGIK. Mood nak jadi Cikgu Praktikal ja belum datang2. Payahh.
Tak bleh jadi ni.
SEMANGAT! SEMANGAT! SEMANGAT!
Tadi ja uat UJIAN PERSONALITI WARNA kat SEKTOR KESEJAHTERAAN PELAJAR.
Kaunselor Pelatih tu cakap yang aku jenis yang penyabar,mesra,mudah simpati, penyayang...semua yang baek2lah.(gelak sambil tutup mulut)- sebab aku tau aku sorang yang mudah perassssan(PALING KOMPEM!)
muahahaha.
Malas nak caye!
sebab memang tak caye n takmau percaye! masalah...
Harap-harapan lah Semoga Allah PERMUDAHKAN segala urusan aku sehari-harian....Amin.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...