Tuesday, 13 December 2011

Dunia Milik Orang Yang Rajin.

Cik Oh! | 09:37 |

Dunia milik orang yang rajin.

habeh tu aku tergolong dalam kalangan yang mana?
Rajin?
malas?
suka ngelat?
jarang-jarang rajin?
kadang-kadang malas, kadang-kadang rajin?
ikut mood?
malas lebih...rajin sikit?
 okeh, meh buat soalan nih...
 1- Pagi bangun awal atau lambat?
jawapan: hmmm, awal bangun sembahyang subuh...tapi...pastu tido balek.gheee.

2- Lepas bangun terus mandi atau buat hal lain dulu?
jawapan: hmmm, hehe, bangun gosok gg pastu bukak laptop maen FaceBook dulu...pastu baru mandi.

3-okey...Baju dah pakai selalunya basuh masa mandi atau lungguk2 dulu? "alah...esok pun boleh basuh kan..."
jawapan: Terus basuh masa mandi. Tapi kadang-kadang kalau tersangatlah tak sempat, adalah jugak lungguk...

4- Adakah anda rasa basuh baju tu buang masa?
jawapan: tak.KEBERSIHAN.

Ahh..belah lahh...soalan ntah apa-apa kan?haha
Aku pun taktau awat aku tulis entry pasal RAJIN pagi ni.
Laju ja tangan menaip.Rajinla ni...
Penat buat esaimen HSL330 mula la nak mengarut-ngarut kat belog nih.ok,Pemalas.ngeee.hehe.
Esaimen 10 muka surat pun rasa cam seksa gila nak buat.haha
dah2...sambung balik buat esaimen!
nak sambung ke nak tido?
jap...
khuzaimah ima membelek-belek jam miliknya!
hmmm...sambung tido la.hehehehe.
okey...
SUKA NGELAT.
haha.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...