Wednesday, 23 November 2011

Kursus Pengayaan Keusahawanan Usm 2011

Cik Oh! | 09:15 |

Okeh..pendek ceghita, aku ikut pergi kursus under tempat kerja aku, Permata Uni-Taqwa- kedai lesen memandu usm. Ya, dapat elaun sebanyak Rm30 sebagai wakil kedai. Sebenaqnya aku bukan nak duit tu...Tapi aku mau sijil ma... Lagipun aku baru sangat kerja kat situ. Part time sahaja...Tak banyak pengalaman lagilah...

sepanjang kursus ni aku rasa memang tak rugi la aku g...banyak ilmu dapat. Mana yang aku taktau, aku ditau2kan. Apa ayat ni?hmm.
Kebetulan, Haninah pun ada jgk...tapi kebanyakkan yang g kursus ni semua adalah PEMILIK kedai2 kat Up-Town Mall USM...Semangat tengok depa ni semua, muda2 dah buat bisness sendiri...Kagum la jugak.

Okeh, lagi...kursus ni dijalankan di Pangkor selama 3 hari (jumaat,sabtu n ahad) pada 18-20 November 2011.
Antara pic yang sempat2 sangat aku snap...







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...