Tuesday, 17 November 2015

Taiping perak

Cik Oh! | 07:51 |


Okey,lepas bermalam kat tune hotel, kami bergerak ke area Taiping.
cantik kan taiping... Ttbe je lepak tepi tasik ni. Mulanya nak g kenduri ngan apak mama. Oleh sebab kami ralit sangat tgk tasik ni aleh2 kete mama apak kat depan dah hilang.haha dah alang2 hilang tu,en.somi singgah la sini jap.saje lepak2. Orang pandang kami semacam je...takpelah,org bukan tau pun kami dah kawen kan.mungkin org yang lepak2 kat sebelah time ni mesti dorg ingat kami ni pasangan kekasih yang sedang hangat bercinta.haha.sabo jelahhh...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...