Tuesday, 17 November 2015

Bukit Merah 2014

Cik Oh! | 07:20 |


menghabiskan sisa2 cuti sekolah dengan keluarga mertua! Konvoi 3 bijik kete p bukit merah.tapi ni apa cita bergambar kat luar jek?taklahh..ni gambar time nak berpisah jalan ngan dorg. Aku ngan suami nak ke peneng. Apak mama zati?terus balik parit kot... bukan senang nak dapat spent time sama2 camni. Paling geram aku juz tgk je dorg mandi-manda...ibu mengandung tengok je sambil uat muke bosan2 la kan dah tak dpt mandi sama.
time ni dah empat bulan dah ni...tapi perut masih steady jer... lawak tengok gambar ni. en.somi nampak sangat serabut.Aku melawak panggil die anneyyy.hahah.selamat tak marahhh...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...