Thursday 26 October 2017

Kerana jari.


Sungguh..
Aku terasa sepenuh hati.
Aku berkecil hati.
Aku benci.
Aku tidak dpt menerima apa y tlh terjadi antara kita.
Hanya Kamu.hanya kamu saja y tahu apa y tlh kamu lakukan terhadap aku.
Aku terima permohonan maafMu.
Aku redha disalahertikan..
Semoga kamu berubah.
Semoga kamu tidak akan melakukan hal yang sama pd sahabat baikmu y baru..
Semoga sahabat baikmu y baru itu tidak tahu bahawa kamu pernah mengaibkannya dibelakangnya lebih teruk tanpa pengetahuannya sepertimana kamu lakukan padaku.
Terima kasih sahabat atas segala-galanya.
Semoga Allah menjaga aibMu..
Aku tidak mampu menjadi sempurna seperti kamu.
Maafkan aku.
Biar Allah saja tahu akan segala-galanya..
Aku doakan kamu bahagia dgn CARAmu.
Teruskanlahh...

'bkn saja mulut perlu dijaga dr mengeluarkan kata-kata y tdk elok ddgr..JARI juga perlu dikawal agar tdk menulis status2 y mengaibkan orang lain'

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...