Wednesday, 21 December 2016

The regency jerai hill resort


Akhirnya dpt juge ibu kesini.๐Ÿ˜„
Thanks ayh.merealisasikan impian ibu tahun ini.๐Ÿ˜€
Padahal ayh pn tingin nak dtg sini.last dtg sini sblm btunang..๐Ÿ˜detin ler.haha
Ayh ckp 'eh yang,lmbt pulak rasa kali ni nk smpai ats'
Ibu ckp 'mmg le.dlu dtg time becinta..pokok2 pn nampak ๐Ÿ’— ๐Ÿ’— je smua.hahaha๐Ÿ˜„ntahpape..tu y cpt je'
Bila sampai ats..kabus gle tebal.cameron pn tk mcm ni aku rasa.sejuk ye.tp kabus tebal ya amat..
Meh nak cite..ble anak2 dah tdo.ibu ngn ayh date kat beranda bilik hotel kitorang.fuhh..ayh bancuh kopi tau.
Borak ngn ayh sambil nganga2 mulut makan kabuss.ayh gelak je.ckp ibu ntahpape perangai.haha๐Ÿ˜„
Ayh ckp mane de org date mlm2 ni.kabus tebal..1m ape pn tk nampakk..bunyi2 angin bersiul..pehh.seram ayh kate..
Pdahal ayh tu nk tdo.mcm ibu tktau kan๐Ÿ˜ณ
Ble dah lame2 kat luar die lak overr..haha
Siap ckp nak ulang dtg lg..cewahh.acah2 mak enon je ayh..๐Ÿ˜‚
Kalo korg datang sini dgn niat nk shopping2,aku rase bek korg balek je.sbb ats ni tkde tempat shopping ek..
Tp buat kami y ingin cari ketenangan saje nak luang2 mase ngn famili jauh dr hiruk pikuk kota,aku rasa inilah tempatnye.๐Ÿ˜Š
Dtg dgn stress,pulang dgn hati y tenang..๐Ÿ˜ณ

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...