Sunday 8 May 2016

Juruteknik itu..


Aku seorg cikgu..
Dia seorg juruteknik..
Aku d kedah
Dia di selangor
Cuti tak sama..
Waktu dia cuti,aku bekerja..
Waktu aku cuti,dia bekerja..
Ohhh.sungguh tertekan kdg2..
Tp..
Keadaan y pjj begini sungguh2 mengajar akn erti sebuah persefahaman..kepercayaan..toleransi..penerimaan..semua nilai2 murnilah.😜 ..
Aku?
Seorang perempuan!
Toksah ckpla..mmg slalu buat prangai awl2 kawen..sbbnya?
Tak tahan berjauh..
Tp percayalah wahai juruteknik ku..
Tk penah sekalipun kasehmu ku ragu.ahaks😝
The way of juruteknik tu melayan keluargaku..
The way of juruteknik tu melayan keluarganya..
Sama.
Juruteknik ku..
Jgnlah menangis tiap kali nak bpisah..
Tangisan mu buat hati seorg guru y 'iron lady' ni rasa cpt luluh..
Mula la nk toucing2 bagai..
Takleh nak nangeh dah..
Windscreen bru tukaq.takdan nk bubuh lg tinted kang org nampakk..malu.😭😅
Abg tkpala dah mmg sedia tinted.😊😝

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...